torsdag 21 juli 2016

Owlcrate: #13 Royalty & #14 Good vs Evil

Det har varit lite problem med juni-boxen "Royalty" och jag vet inte vad som hände egentligen. Jag vet bara att posten har den och jag kan inte få den så det framstår bara som att Postnord har stulit boxen från mig. Och bättre blir det inte när det ena kontoret från Stockholm skickar ner en till Malmö som sedan skickar tillbaks en till Stockholm osv. osv. Med andra ord, ingen hjälp fanns att få. Det enda som jag kunde göra enligt dem, eftersom paketet inte kommit fram (och fortfarande är mystiskt borta), var att kontakta företaget själv, Owlcrate. Så då gjorde jag det. Och dem var åtminstone snälla nog att hjälpa till och även dem kunde se (genom att spåra mitt paket) att det kommit bort här i Sverige någonstans, så dem¨var snälla nog att skicka ett nytt paket till mig. Tur nog kom det denna gången fram, samtidigt som mitt Juli-paket kom fram! Så nu blir det två-owlcrate-i-en.

Juni Royalty!
Handgjort armand från Rich Love Shoppe inspirerat av Cinder
Magnetiska bokmärken från Craftedvan
Print från Victoria Aveyard's bok Red Queen från Evie Bookish

Juli Good vs Evil



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar