söndag 21 augusti 2016

Flyttat!

Då har jag (Rebecca) flyttat hemifrån. Denna flytt påbörjades sakta i juli, och blev intensivare nu under veckan samt helgen. Men nu är allt alltså fixat och klart och jag har officiellt flyttat hemifrån till en egen lägenhet. Jag bor fortfarande kvar i hemstaden men det känns ändå stort och roligt att nu ha eget att bo i! Vi kommer fortfarande att blogga tillsammans här på bloggen jag och Daniella, men nu på lite olika håll. Ska bli kul och se hur det går, men vi ska få det att funka!
En book haul från min sida var länge sedan, och inte på grund av att jag inte har fått några nya böcker, tvärt om så har jag många att visa (bland annat från London och min födelsedag), men just på grund av flytten så har det inte varit aktuellt. Men en "liten" book haul kommer att dyka upp här inom kort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar