måndag 22 augusti 2016

Rebeccas Book Haul - Födelsedag & London

Nu var det två månader sedan jag gjorde ett book haul inlägg och sedan dess har jag hunnit samla på mig en hel del nya böcker. Bland annat recensionsexemplar, födelsedags böcker och böcker som jag köpt i från London i slutet av juli.

Böcker som jag fått av Daniella:


  • Unhinged (Splintered #2) avA.G. Howard (fått som vinst då vi slog vad i EM)
  • Harry Potter and the Half-Blood Prince av J.K. Rowling (födelsedagspresent)
Jag fick även ett presentkort på 300:- på Adlibris av Daniella, och de böckerna kommer längre ner i inlägget!


London böcker:

  • The Diamond Throne (The Elenium #1) av David Eddings
  • United We Spy (Gallagher Girls #6) av Ally Carter
  • Out of Sight, Out of Time (Gallagher Girls #5) av Ally Carter
  • Harry Potter and the Cursed Child (Harry Potter #8) av J.K. Rowling
  • The Sudden Appearance of Hope av Claire North

Köpt från Cdon med födelsedags-rabatt:

Skugga av Svek del 1 (Outlander #8) av Diana Gabaldon
Som ett Eko (Outlander #7) av Diana Gabaldon
Snö och Aska (Outlander #6) av Diana Gabaldon

Presentkort från Daniella på Adlibris:
  • City of Fallen Angels (The Mortal Instruments #4) av Cassandra Clare
  • City of Glass (The Mortal Instruments #3) av Cassandra Clare
  • Harry Potter and the Deathly Hallows (Harry Potter #7) av J.K. Rowling


Recensionsexemplar från Modernista:


  • Glassvärdet (Röd Drottning #2) av Victoria Aveyard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar