måndag 26 september 2016

Bokmässan 2016

Daniellas inköpta böcker:
  • Little Bits of Sky av S. E. Durrant
  • After Alice av Gregory Maguire
  • The School For Good and Evil: The Ever Never handbok av Soman Chainani
  • Barnet från ingenstans av Kari Rosvall & Naomi Linehan
  • Reckless (Mirrorworld #1) av Cornelia Funke
  • Fearless (Mirrorworld #2) av Cornelia Funke
  • The Golden Yarn (Mirrorworld #3) av Cornelia Funke
Jag köpte även en kalender inför nästa år och självklart en journal från samma bokserie, älskar Miss Peregrine's!!! När jag köpte Reckless bokpaket fick jag även en anteckningsbok med på köpet och den är väldigt fin.

Rebeccas inköp från Bokmässan:

  • Vår kokbok vegan av Sara Begne
  • Mannen mellan väggarna av Emma Ångström
  • Toner i natten av Jojo Moyes
  • Röta av Siri Pettersen
  • Kraften av Siri Pettersen
  • Hela Kakan av Kakan Hermansson

  • Emma - Ett fragment av Charlotte Brontë
  • Luise Justine Mejer av Astrid Lindgren
  • Allt tar sin tid av Alva Dahl
  • Början av Gun-Britt Sundström
  • Gnister av Linda Skugge
Från Novellix köpte jag även Book-in-Box lådan, dock utan noveller inuti så att jag sedan kan fylla upp lådan själv efterhand. De var så snälla att de lät mig köpa endast lådan, annars ingick den i ett erbjudande de hade som dock var mycket dyrare än jag hade råd med.

Samt från SF-Bokhandeln i Göteborg:


  • Death Note vol. 3 Black Edition av Tsugumi Ohba & Takeshi Obata
  • Harry Potter: Ravenclaw Crest Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar