onsdag 27 februari 2013

Book Haul Januari/Februari

Har samlat på mig lite böcker nu, både från januari månad och februari. Så tänkte att det kanske var dags att göra en book haul nu och sluta lata mig ^^
Böckerna kommer från lite blandade ställen, några har jag beställt hem, några hittade jag billigt som jag inte hade någon aning om och vissa kommer från bokrean!


Böckerna är då (från vänster uppifrån):
  • My soul to take av Rachel Vincent (Beställd från Adlibris)
  • The summoning av Kelley Armstrong (SF-bokhandeln i Stockholm)
  • City of Ashes av Cassandra Clare (SF-bokhandeln i Stockholm)
  • Jurtjyrkogården av Stephen King (Bokias bokrea)
  • Lida av Stephen King (Bokias bokrea)
  • Carrie av Stephen King (Bokias bokrea)
  • Demonglass av Rachel Hawkins (SF-bokhandeln i Stockholm)
  • Hex Hall av Rachel Hawking (Beställd från Adlibris)
  • Tystnad, Tagning av Michelle Magorian (Hittat billigt på Bokia)
  • Mer än ögat ser av Melissa Marr (Hittat billigt på Bokia)
  • Ringens Brödraskap av J.R.R. Tolkien (Hittat billigt på City Gross)
  • Och så levde de lyckliga av Lucy Dillon (Fått av kära mormor)
  • Det ögat inte ser av Lee Child (Bokias bokrea)
  • Harry Potter and the sorcerer´s stone av J.K. Rowling (Beställd från Adlibris)
Där är några böcker jag velat köpa länge på grund av att jag hört så mycket bra om dem (bl.a. Hex Hall serien), det är en del böcker att ta sig igenom och jag har börjat samla på mig en hög nu så jag måste nog dra ner på köpandet lite. Men jag ser mycket fram emot att läsa alla böckerna!!

1 kommentar: