söndag 21 juli 2013

I väntan på min resväska..

...dricker jag te och äter kakor! ;)

Hade tänkt göra ett litet London inlägg idag där vi bland annat skriver vad vi gjort i London samt tar med en London-Book Haul. När det inlägget kommer vet jag inte än eftersom jag (Rebecca) väntar på min resväska med böckerna i. Japp, hade en sådan otur så min resväska kom inte med på planet som den skulle, de hade några tekniska problem på flygplatsen så den stannade tydligen kvar i London. På flygplatsen i Danmark sade de att väskorna skulle komma med nästa plan från London (som landade igår) men jag vet inte om väskorna var med där, för de har inte kommit än. I alla fall så skulle de skickas hem till oss så fort de kommit till flygplatsen i Kastrup. Men ni kan alltså vänta er ett kommande inlägg om London, och jag längtar verkligen tills min resväska kommer för jag saknar en massa saker just nu.. Så jag sitter och myser i fåtöljen och funderar på att gå på bio ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar