måndag 29 juli 2013

Uppdatering: Läsning + recensioner

Hejsan, ville bara säga att jag är inne i en liten lässvacka just nu och kommer knappt någon vart med boken City of Glass, det lär ta ett tag innan den är utläst men jag har bestämt mig för att den ska läsas ut. Den är inte dålig eller så, det är bara det att jag har så mycket annat som jag vill göra utöver att läsa så det blir inte så mycket läsning på dagarna. I London läste jag inte alls och när vi kom hem läste jag en annan bok emellan istället och nu är jag tillbaks till samma bok igen så därför tar det sin lilla tid ^^

Recensioner har det också varit brist på här, missförstå mig inte jag har flera böcker att recensera men har som sagt haft andra saker istället att göra så även recensionerna har gått i stå. Men jag lovar jag ska skriva i alla fall två recensioner denna veckan, frågan är bara, vilka böcker vill ni att jag ska recensera?

Vilka böcker vill du att jag ska recensera?

pollcode.com free polls

Rösta på! Recensionerna skriver jag under helgen och de två böckerna med flest röster blir de som jag recenserar ;)
//Rebecca

Update!
Skriver och Laddar upp recensionerna imorgon! Har jobbat under helgen vilket jag inte räknade med så hade inte tid, men lovar att lägga upp dem imorgon. Tack ni som har röstat på vilka böcker ni vill se recensioner på, böckerna jag kommer recensera imorgon blir Saeculum och Switched men eftersom det var tre böcker som fick lika många röster så ska jag se om jag hinner recensera Den femte vågen också imorgon! Återigen tack till er som röstat! Jag tycker det är bra för så kan man se vilka recensioner man ska lägga ner lite extra energi på ;)