torsdag 21 november 2013

En sådan där, vad heter det?! Bloggpaus? Nej! Eller...Jo kanske, en liten i alla fall.

Det går inget vidare denna månaden.. Det är alldeles för mycket arbete i skolan just nu och varje vecka dyker det upp något nytt som jag måste lägga all fokus på. Därför har jag inte läst mycket alls denna månaden, faktum är att jag fortfarande läser samma bok som i slutet på oktober. Jag får väl bara hoppas på att det lugnar ner sig till början av december så jag kan lägga ner mycket mer tid både på att blogga och läsa! Här är  en som VERKLIGEN längtar till jullovet! Mer av mig kommer ni inte se mer här förrän nästa helg, kanske om jag hinner med att skriva en liten recension innan dess, annars får ni alla ha det så bra så länge!//Rebecca

PS: Ska se Catching Fire ikväll på bio!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiihh!!! Längtar som in i bomben!
PPS: Föresten nästa helg igen så är det ju första advent! =D Bara jag som längtar ännu mer nu? Bara för det slänger jag in en liten julig bild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar