tisdag 11 november 2014

Titta vad som kom med posten!


Jippi! Idag kom mitt paket från min hemliga bokvän och som jag har längtat! Jag fick boken The Final Empire, jag har inte hört så mycket om den men jag vet att jag har kollat in den ett par gånger innan och den verkar vara jättebra! Dessutom lyckades du pricka in mitt favoritgodis! Som det ska mumsas på =D och som pricken över i:et fick jag tandkräm till, som jag kan använda när jag ätit upp allt godis ^^
Tack så mycket för det roliga, finurliga bokpaketet (med spindel och allt)! Och som ledtråd till vem du är fick jag en Kalle Anka tidning och jag hoppas att jag gissar rätt när jag tror att min hemliga bokvän är Kajsa, från Kajsas Bokblogg! Jag tänkte att Kajsa Anka har väl med Kalle tidningen att göra och om det är du så vill jag tacka så hemskt mycket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar