onsdag 1 juni 2016

Sammanfattning: Maj

Rebeccas läsa böcker:

  • Don't Judge a Girl by Her Cover (Gallagher Girls #3) av Ally Carter
  • Mutantupproret 99,4% DNA av Martin J. Sallberg
Antal lästa böcker: 2
Antal läsa noveller: -
Antal ljudböcker: -

Svenska: 1
Engelska: 1

Tegelstenar (över 500 sidor): -
Kortisar (under 200 sidor): -

Antal lästa sidor: 531

Antal påbörjade serier: -
Antal avslutade serier: -

Bästa boken: Don't Judge a Girl by Her Cover av Ally Carter
Besvikelsen: -

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
- Läsa 30 böcker [18/30] +2
- Bli bättre med recensioner (komma ikapp med de gamla och vara duktig med de nya) - Inga stora framsteg
- Läsa sagan om ringen [1/3] - inga framsteg
- Avsluta så många serier som möjligt - inga framsteg

Kommentarer om maj/juni:
Det blev inte så mycket läst i maj som jag hade velat, men jag hoppas att jag kommer att läsa mer i juni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Daniellas läsa böcker:


Antal lästa böcker: 4
Antal läsa noveller: -
Antal ljudböcker: - 

Svenska: 0
Engelska: 4

Tegelstenar (över 500 sidor): -
Kortisar (under 200 sidor): -

Antal lästa sidor: 1458

Antal påbörjade serier: -
Antal avslutade serier: 3

Bästa boken: The Crown av Kiera Cass
Besvikelsen: -

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
Läsa minst 40 böcker [22/40] +4
Läsa minst två böcker i månaden [10/24] +2
Läsa klart Harry Potter böckerna [3/7]

Kaosutmaning:
Avklarade punkter: 6, 24 & 27 [19/35]

Kommentarer om maj/juni:
Mitt mål i maj var att avsluta så många bok serier som möjligt och jag klarade av att avsluta tre, hade velat avsluta fler men jag är nöjd med resultatet. Jag har fortfarande många böcker i bokhyllan som jag vill läsa och som väntar på mig. Men mitt fokus under juni blir att försöka avsluta Harry Potter serien, sedan får vi se hur det går. Jag kanske klämmer in en annan bok emellanåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar