torsdag 2 oktober 2014

Sammanfattning: September

Då var september månad slut och vi går mot oktober. Mycket blev läst i september men framförallt blev mycket köpt också, på årets Bokmässa, som är höjdpunkten på året för många! Men innan nya böcker läses denna månaden så vill vi först sammanfatta förra månaden.

Rebeccas lästa böcker:


Antal lästa böcker: 6 st
Svenska: 4 st
Engelska: 2 st

Tegelstenar (över 500): 0
Kortisar (under 200):  2 st

Antal lästa sidor: 1761 

Bästa boken: Harry Potter
Besvikelsen: Ingen

Finaste omslag:

Uppnådda mål:
Boktyckes utmaning:
13, 28, 34, 54
Kolla in min utmaning HÄR!
- Läsa Harry Potter [3/7]

Kommentar om september månad/nästa månad:
Läsandet har gått bättre denna månaden, har skaffat mig en ny "läshörna" som är mysig att sitta i om kvällarna då det finns fönster ovanför huvudet. Recensioner har jag dock varit dålig på har jag märkt. Så det ska jag bättra på direkt genom att börja skriva på några recensioner. 
Ser väldigt mycket fram emot denna och nästa (november) månad då skräckläsningen är igång nu. Har laddat upp med en bunte böcker som jag skrev i tidigare inlägg. Om du vill läsa inlägget hittar du det HÄR!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Daniellas lästa böcker:




Antal lästa böcker: 3 st
Svenska: 3 st
Engelska: 0

Tegelstenar (över 500): 0
Kortisar (under 200): 1 st

Antal sidor lästa: 791

Bästa boken: Four
Besvikelsen: Om jag stannar

Finaste omslag:

Uppnådda mål:
32, 33 & 46

Kommentar om september månad/nästa månad:
Jag har inte läst lika mycket som jag hoppades på, men jag ska läsa mer denna månaden. Mitt mål är att i alla fall läsa minst fyra böcker denna månaden och ifall det blir mer så är det ännu bättre. Jag har även nya och spännande böcker som jag vill läsa, så det ökar min läslust. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar