torsdag 1 oktober 2015

Sammanfattning: September

Daniellas lästa noveller:
  • Fantasy av Malte Persson
  • Döden i Floden av Agatha Christie
Daniellas lästa böcker:
Antal lästa noveller: 2
Svenska: 3
Engelska: 5

Tegelstenar (över 500 sidor): 0
Kortisar (under 200 sidor): 0

Antal lästa sidor: 3041

Antal påbörjade serier: 2
Antal avslutade serier: 1

Bästa boken: Spökstaden
Besvikelsen: The Heir

Finaste omslag:














Uppnådda mål:
Punkt: 1, 3, 26, 35, 36, 51, 55, 

Kommentarer om September/Oktober:
Jag trodde inte att jag skulle läsa så här mycket denna månaden och jag tror att detta var min bästa läs-månad hittills. Jag hoppas att jag får läst lika mycket i oktober, men man vet aldrig. Det kanske dyker upp andra saker som jag prioriterar före läsningen. Men jag står fast vid att läsa minst en bok varje månad, dock så missade jag en månad. I alla fall så tror jag nog att jag får läst ett par böcker eftersom det finns så många böcker jag vill läsa just nu.

Rebeccas lästa böcker:


  • The Night We Said Yes av Lauren Gabaldi
  • Death Note vol.2 Black Edition av Tsugumi Ohba & Takeshi Obata
  • Sword Princess Amaltea Bok 3 av Natalia Batista
  • Quidditch Through the Ages av J.K. Rowling
  • Fantastic Beasts and Where to Find Them av J.K. Rowling
  • The Tales of Beedle the Bard av J.K. Rowling
  • More Weird Things Customers Say in Bookshops (#2) av Jen Campbell


Antal lästa böcker: 7
Svenska: 1
Engelska: 6

Tegelstenar (över 500 sidor): 0
Kortisar (under 200 sidor): 4

Antal lästa sidor: 1 558

Antal påbörjade serier: 1
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: Death Note vol. 2
Besvikelsen: Ingen

Finaste omslag:














Uppnådda mål:
Punkt: 3, 43, 51, 55

Kommentarer om September/Oktober:
Har varit i lite av en lässvacka och har svårt att ta tag i den boken jag läser just nu. Har så mycket som jag vill läsa denna månaden samtidigt som jag vill ha ett skräck-tema. Får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar