torsdag 31 december 2015

Sammanfattning: December

Daniellas lästa böcker:
Antal lästa böcker: 8
Antal lästa noveller: 0
Svenska: 3
Engelska: 5

Tegelstenar (över 500 sidor): 1
Kortisar (under 200 sidor): 0

Antal lästa sidor: 2985

Antal påbörjade serier: 4
Antal avslutade serier: 2

Bästa boken: A Monster Calls av Patrick Ness
Besvikelsen: -

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
Läsa klart Caster Chronicles [4/4] 
Läsa minst 30 böcker [42/30]

Kommentarer om December:
Trodde inte jag skulle få mycket läst denna månaden. Men eftersom jag deltar i en läs-a-lot så blev det ändå mycket läst. Det ända jag visste att jag skulle läsa denna månaden var Beautiful Redemption och Beautiful Chaos eftersom jag ville klara mina mål för detta året. Samt att läsa en berättelse i min 760 sidors bok: A Christmas Carol & Other Classics av Charles Dickens. Läste den första sagan (A Christmas Carol) som var 63 sidor lång.
Rebeccas lästa bok:
  • The Knife of Never Letting Go (Chaos Walking #1) av Patrick Ness
Antal lästa böcker: 1
Antal lästa noveller: 0
Svenska: 0
Engelska: 1

Tegelstenar (över 500 sidor): 0
Kortisar (under 200 sidor):0

Antal lästa sidor:479

Antal påbörjade serier: 1
Antal avslutade serier: 0

Bästa boken: The Knife of Never Letting Go av Patrick Ness
Besvikelsen: -

Finaste omslag:












Uppnådda mål:
Påbörja de 5 serierna som legat i bokhyllan alldeles för länge [1/5] (Mazerunner, Gone, Magikerna, The Chaos Walking & Sveket).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar