torsdag 8 augusti 2013

Ej bokrelaterat men värt att kolla in...

Hej igen, jag brukar hänga en del på Youtube och kolla på en massa klipp, bland annat prenumererar jag på Jamies World en fantastiskt rolig tjej från Nya Zeeland som laddar upp klipp då och då. Framförallt inriktar hon sig på humor och visar upp en del problem som ungdomar kan ha ibland. Det jag tycker är underbart med den här tjejen är att hon inte bara visar upp sin "fina sida", att alltid se så bra ut som möjligt överallt, utan hon visar också upp sitt "naturliga jag" vilket är underbart att se! Hon har blivit väldigt känd i sitt hemland men börjar nu också få ögon från andra delar av världen. Jag tycker att ni i alla fall ska kolla in hennes Youtube kanal och jag lovar att ni kommer skratta för full hals. Här är två klipp, ett som kom ut ganska nyligen en musik video och en av hennes "vanligare videos", så kolla in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar