torsdag 8 augusti 2013

Book Haul: Juni/Juli

Lite sent inlägg men nu kommer i alla fall de böcker som vi fått under juni och juli månad, dessutom är våra födelsedags presenter inkluderade här ;) Vill du se vår London Book Haul så klicka HÄÄR.

Rebeccas böcker:




  • Den femte vågen av Rick Yancey (okorrigerat exemplar av rabén&sjögren)
  • Stjäla the show av Emmy Abrahamson (vinst från förlaget)
  • Alice's adventures in wonderland av Lewis Carroll (present av min syster)
  • Sense and Sensibility av Jane Austen (present av min syster)
  • Great Expectations av Charles Dickens (present av min syster)
  • Gulliver's Travells av Jonathan Swift (present av min syster)
  • Anne Franks dagbok (present)
  • Rädda mig inte! av Tahereh Mafi (en gåva av mamma)



Väldigt fina penguin-böcker som jag fick av min kära syster, älskar omslagen och att de är så lena att hålla i. I Alice i underlandet finns det även illustrerande bilder i som jag älskar! Tack så mycket syster-yster ;)

Daniellas böcker:


  • Harry potter och fången från Azkaban av J.K. Rowling (present från syster)
  • Timeriders av Alex Scarrow (present från syster)
Också en som vi glömde ta med i bilden:
  • Helena av Josephine Angelini (gåva av mamma)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Förlåt för att det blev ett så sent inlägg, det kommer snart också ännu ett sent inlägg där vi sammanfattar vad som blivit läst under månadens gång, så håll utkik!// Rebecca&Daniella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar