torsdag 8 augusti 2013

Sammanfattning: Juli månad

Äntligen, nu laddar vi upp vad som blivit läst under juli månad och ska försöka få upp fler recensioner så vi kan fortsätta med augusti månad! Det här är vad som blivit läst under juli! .

Rebeccas lästa böcker:

  • Anne Franks dagbok
  • Den femte vågen av Rick Yancey
  • Stjäla the show (#2) av Emmy Abrahamson
  • Rädda mig inte! av Tahereh Mafi
  • Switched av Amanda Hocking


Antal lästa: 5st
Engelska böcker: 1
Svenska böcker: 4

Tegelstenar (omkring och över 500 sidor): 1
Korta böcker (under 200 sidor): 0

Antal sidor lästa: 1867 sidor

Bästa boken: Hm.. kan inte välja mellan Anne Franks dagbok och Rädda mig inte! så det får bli båda, båda är bra men på olika vis
Besvikelsen: ingen direkt

Finaste framsidan: Switched!

Framsteg på mina mål: Det har inte blivit så mycket framsteg där förutom att jag fått mina böcker lästa och att åtminstone en av dem var på engelska!

Daniellas lästa böcker:
  • Helena (#1 i Starcrossed) av Josephine Angelini
  • Beautiful Creatures: The Manga av Margaret Stohl & Kami Garcia & Cassandra Jean
Antal lästa: 2st
Engelska böcker: 1
Svenska böcker: 1

Tegelstenar: 1
Korta böcker: 0

Antal sidor lästa: 750 sidor

Bästa boken: Helena
Besvikelsen: nej

Finaste framsidan: Beautiful Creatures: The Manga
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kommentar om månaden:
Rebecca skriver: Jag är nöjd med månaden det blev en del lästa även fast det kändes som att jag knappt fick något läst alls i och med att jag inte läste i London och kom i en lässvacka nu i slutet av Juli. Recensionerna kommer alla att komma upp på bloggen här, jag har varit dålig på det men jag lovar att det ska komma upp två till i helgen! Denna månaden (augusti) har jag alla böckerna som jag egentligen bestämt mig för var ett "måste" att läsa, jag ser nu att det var dumt gjort då jag fortfarande inte läser så mycket just nu. Men då kommer jag ihåg det till nästa år att alla måsten under sommaren ska bli avklarade först!
Daniella skriver: Jag har inte haft någon större läslust under månaden då jag haft en del att göra så som att ha semester i London, jobba och njuta av det fina vädret. Men jag ska försöka bli bättre och jag har ju en del böcker att läsa nu både från födelsedagen och från London resan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar