måndag 2 mars 2015

Sammanfattning: Februari

Lästa böcker:




















Daniellas lästa:

  • Grimms' Fairy Tales av J.L.C & W.C. Grimm
Rebeccas lästa:
  • Throne of Glass (#1) av Sarah J Maas
  • Den Lille Prinsen av Antoine De Saint-Exupéry

Kommentar om februari/mars:

Daniella:
Jag har inte fokuserat så mycket på läsningen denna månaden och jag har inte känt en läslust. Istället har skolan tagit över, men i slutet av månaden då bokrean startade började läslusten byggas upp igen (även innan bokrean) och jag tog mig tid mellan mina läxor att även läsa för att få lite paus från skolan. Mitt mål i Mars är att läsa mer än en bok!

Rebecca:
Skolan tar just nu upp alltför mycket tid för mig och det går tyvärr ut över läsandet (och bloggandet), lite mer än jag egentligen vill. Jag fick ligga och läsa lite extra nu i helgen, då detta var första helgen på ett tag som jag verkligen kunde ta ledigt från pluggandet, och läsa så att jag åtminstone fått något läst i februari. Jag vet inte om det blir någon bättring till mars, det beror helt enkelt på skolan, men jag vet att första veckan här nu antagligen blir lugnare än de andra och då har jag tänkt försöka mig på att läsa. Nu har jag dessutom fler böcker än innan som jag verkligen vill läsa, så får se om det kanske blir lite mer läst nu i mars! Som jag hoppas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar