måndag 30 juni 2014

Nu sitter jag på ett plan!

Hejsan kära läsare!
Nu sitter jag (Rebecca) förmodligen på ett plan upp till Kiruna när ni ser detta och kommer vara borta ett par veckor. Egentligen skulle jag åkt dit vid midsommar men då jag blev sjuk så fick det vänta lite och nu är jag äntligen på väg! Jag kommer inte enbart vara i Kiruna utan ska åka motorcykel med min pappa från Kiruna och sakta ta oss ner till Norge och sedan hem till kära Skåne igen. Sedan bär det av till Stockholm strax efter att vi kommit hem så därför kan det komma att bli lite dött på bloggen ett tag. Daniella åker till Danmark imorgon med mormor och blir nog borta en vecka eller så, sedan är det upp till henne om hon väljer att blogga här lite innan vi sticker till Stockholm!
   Jag har däremot förberett lite inlägg, recensioner bland annat, som kommer dyka upp här i dagarna. Så håll utkik!

Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av era sommarlov eller semestrar! =)


2 kommentarer: