onsdag 2 juli 2014

Delirium: Pilot Episode

Har just sett pilotavsnittet av Delirium. Försökte lägga upp klippet här men då det inte gick så lägger jag upp länken istället, för dem som kanske också är intresserade av att se avsnittet (fast än att serien ändå inte kommer att fortsätta).



Pilotavsnittet kan du se HÄR!

Jag själv tyckte att avsnittet var okej, men det var inte så mycket action i den som jag hoppats, dessutom var i princip pilotavsnittet hela första boken. Därför är jag också väldigt nyfiken på vad de andra avsnittet handlar om/hade handlat om. Jag förstår dock att ingen ville satsa mer på serien. Jag tyckte inte att personerna i serien presenterades särskilt bra och det hände lite för mycket, för snabbt. Som sagt hela första boken har satts ihop till detta pilotavsnittet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar