lördag 30 januari 2016

Book Haul - Januari

Daniellas böcker:


Stående böcker:
  • Passenger (Passenger #1) av Alexandra Bracken 
  • Nil Unlocked (Nil #2) av Lynne Matson
Liggande böcker:
  • Dödens Trubadur av Fredrik Lindblom
  • I Am Her Revenge av Meredith Moore
  • Rebel (Faery Rebels #2) av R.J. Anderson
  • Arrow (Faery Rebels #3) av R.J. Anderson
  • Överlevarna av Wendy Holden
  • Rovdjurens tid (TimeRiders #2) av Alex Scarrow
  • Den skarpa eggen (His Dark Materials #2) av Philip Pullman
  • Guldkompassen (His Dark Materials #1) av Philip Pullman
Denna månaden har jag använt min julklapp på Adlibris och köpt fyra böcker (Nil Unlocked, I am her revenge, Rebel och Arrow), sedan har jag fått en bok (Passenger) av min syster vilket var snällt av henne <3. Jag fick även en sen julklapp av författaren själv, Fredrik Lindblom som var väldigt generös och gav mig ett signerat exemplar av Dödens Trubadur. Blev så överraskad när jag läste hans meddelande på min hotmail, det kom verkligen från ingenstans och det var det minsta jag förväntat mig. Tack så mycket Fredrik Lindblom! :)


Rebeccas böcker:


  • The Dark Days Club av Alison Goodman
  • The Queen of the Tearling av Erika Johansen
  • Truthwitch av Susan Dennard
  • Färjan av Mats Strandberg (julklapp)
  • Sju Dagar Kvar Att Leva av Carina Bergfeldt (julklapp)
  • Snow Like Ashes av Sara Raasch
  • Poirots Jul av Agatha Christie (recensionsexemplar från Bookmark)
  • Döden på Nilen av Agatha Christie (recensionsexemplar från Bookmark)
  • M varken mer eller mindre av Petra Backström (recensionsexemplar från rabén&sjögren)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar