fredag 11 januari 2013

Böcker att se fram emot 2013



Jag har ganska många serier i bokhyllan, många som inte är avslutade än (kommer dröja ett par år på vissa). Men tänkte att det kan vara kul att se vilka serier som avslutas i år och vilka böcker som jag kan se fram emot i bokhyllan snart som fortsätter på mina serier. Så här har jag listat några av de böcker jag ser fram emot som kommer ut i år.

Rädda mig inte! kommer ut i april och är andra boken i serien Rör mig inte!
Scarlet kommer ut i februari och är också andra boken i en serie, första boken heter Cinder
Berättelser från Engelsfors kommer ut i mars samt Nyckeln (tredje och sista delen) som kommer ut i höst
Safirblå kommer ut under våren (har dock fått reda på att omslaget inte kommer se ut såhär även om det var finast..) och är andra boken, första boken heter Rubinröd.
Stjäla the show som också är andra boken i en serie kommer ut i maj
Clockwork Princess som är tredje boken i The Infernal Devices kommer ut den 19 mars













4 kommentarer:

  1. Clockwork Princess-omslaget är så sjukt fint! Tyvärr har jag bara läst City of Bones hittills så jag ligger lite efter med den serien ;)
    Välkommen till bloggvärlden!
    /Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. aa, jag håller med, den är verkligen sjukt fin!! :) Tack så mycket, kul att få sin första kommentar! :D

      Radera
  2. Rädda mig inte! är jag jättesugen på efter att ha läst novellen Falla sönder =)

    Scarlet längtar jag också galet mycket till men väntar tills den kommer på svenska tror jag då jag läste första på svenska. Hoppas de översätter den snabbt!

    Berättelser från Engelsfors kommer nog bli hur bra som helst, älskar tecknarna och älskar serien och älskar seriealbum ^^

    Clockwork Angel borde jag ta och läsa snart...

    Säger som Cecilia, välkommen =)!

    SvaraRadera