onsdag 16 januari 2013

Tack så mycket B|Wahlströms!

Jag kan knappt tro det! Jag har fått hem ett exemplar av Falla Sönder av Tahereh Mafi som ges ut av B|Wahlströms!! Det började med att jag frågade om de hade någon bok över att skicka, men jag skrev också att jag förstår om jag inte kan få en med tanke på att jag också är en ganska ny bokbloggare. Men de var hur snälla som helst och kollade om det fanns något över (vilket det som tur var gjorde) och så skickade de den. Och idag kom den hem i brevlådan!! Tack, tack, tack, tack! Kan fortfarande knappt fatta att de skickade hem den till mig! ^^

Jag har ju läst första boken Rör mig inte! Som just nu står i bokhyllan och jag älskade den, längtar så mycket efter nästa bok och nu när jag har den här också.. jag ser så mycket fram emot att läsa den!

Så här står det om boken på baksidan:
Falla Sönder  är novellen som utspelar sig mellan Rör mig inte! och Rädda mig inte! - ur Warners synvinkel. Vad hände egentligen efter att Juliette sköt honom? Varför blev han så besatt av henne?
     Ett kort ögonblick känns det som om jag existerar utanför min egen kropp, som om jag ser mig själv ur min fars perspektiv. Jag ser mitt ansikte, min skadade arm, benen som inte längre verkar kunna bära mig. Sprickor börjar bildas i mitt ansikte, fortplantas hela vägen nerför armarna, överkroppen, benen. Jag föreställer mig att det är så här det känns att falla sönder.

Som sagt, ser jätte mycket fram emot att få läsa den! Och en recension kommer av den så snart den är utläst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar