torsdag 17 januari 2013

Les misérables


Jag var ju på bio i onsdags och såg förhandsvisningen för filmen Les misérables. Och för er som fortfarande tvivlar på att se filmen, tvivla inte, den är absolut värd att se! I början var jag lite skeptisk när jag fick reda på att de skulle sjunga hela tiden. Men sångerna är så fantastiskt bra! Och filmen bär med sig så mycket känslor. Och nu när jag sett filmen kan jag inte glömma den! Om jag skulle ge filmen betyg så skulle den helt klart få 5/5. Både för handlingen, sångerna och skådespeleriet. Det som jag tycker var extra roligt med filmen är Cosette´s "föräldrar" som tagit hand om henne. De är bara så.. roliga! ^^
 Det som jag dock blev ledsen för var att jag missade slutet, eftersom det var en vanlig skoldag och jag såg den sent på kvällen/natten så missade jag lite. Men det betyder bara att jag får se den igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar