torsdag 31 januari 2013

Mina böcker: BLÅA


Igår var det ju egentligen dags för min "bokhylla" där jag visar mina böcker utan att behöva visa min bokhylla ^^ Men då jag hade lite mycket och göra igår (och nästan glömde avsluta tävlingen..) så bestämde jag att jag tar det idag istället!

Så, denna veckans färg är (som titeln säger) mina blå böcker!


De blåa böckerna är:
  • Bröderna lejonhjärta av Astrid Lindgren (oläst)
  • Mio, min Mio av Astrid Lindgren (oläst)
  • Bläckdöd av Cornelia Funke (läst)
  • Du glömde säga hej då av Sarah Dessen (läst)
  • Månfågel av Ingelin Angerborn (läst)
  • Fruset blod av Richelle Mead (läst)
  • Beautiful Darkness av Kami Garcia & Margaret Stohl (oläst)
  • Drakryttaren av Cornelia Funke (läst)
  • Dolda djup av Ann Cleeves (oläst)
  • I natt är du död av Viveca Sten (oläst)
  • TWD volym 2: På drift (läst)

De två näst sista böckerna har jag fått av mamma, Dolda djup & I natt är du död, som hon hade dubbla av. Men än så länge är jag inte så jätte sugen på att läsa dem, är det någon som har läst dem så säg gärna vad ni tyckte om dem, lämna en kommentar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar